Gyakran ismételt kérdések

A megrendelt termékeket a Fuvar.hu,  MPL Posta – Magyar Posta futárszolgálat kézbesíti, bármelyik magyarországi címre, csomagfeladást követő munkanapon 8-18 óra között.

A szállítási idő termékenként változó:
– Termékek kiszállítása várhatóan 3-5 napot vesz igénybe. 

-Egyedi szállítási feltételekkel rendelkező termék esetén a kiszállítás 5-15 napot vesz igénybe

A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben sms-ben folyamatosan tájékoztatjuk.

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától és a szállításkor fontos egyéb paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összeségének ismeretében tudjuk kalkulálni, ezért a kiválasztott termékekre vonatkozó szállítási díjat a kosárba belépve lehet folyamatosan megtekinteni a megrendelést megelőzően is.

Utánvétel:

  • Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az „Utánvétes fizetés” fizetési módot. Az utánvétes termékek esetében a maximális összeg: 350.000, -Ft.
  • Egyedi szállítási feltételekkel rendelkező termékek esetén nincs lehetőség utánvétes díjfizetési módra, ezen esetekben díjbekérőt állítunk ki.
  • Bizonyos termékeink, külső raktárból (magyarországi partnerünk) közvetlenül a vevőhöz kerülnek kiszállításra, így kedvezőbb árat tudunk biztosítani. Ezen termékeknél a futár utánvétet nem kezel, ezért csak átutalásos vagy bankkártyás díjfizetésre van lehetőség. 
Banki átutalás:
  • A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Válassza a „Közvetlen banki átutalás” fizetési módot. Az átutaláshoz szükséges adatokat a megrendelést követően küldjük el Önnek.
Bankkártyás fizetés – Barion:
  • A Garnitura weboldalán a Barion biztonságos fizetés megoldását alkalmazzuk, amivel online bankkártyás fizetést indíthat.

A csomag címzettje az MPL, GLS futárnál található mobil terminálon keresztül bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét. A kártyás fizetési igényt nem szükséges előre jelezni vagy megrendelni, hiszen a szolgáltatás a legtöbb futárunknál elérhető.

Személyes átvételi igényt előre szükséges jelezni valamelyik elérhetőségünk egyikén.

A számlát minden esetben elektronikus formában állítjuk ki, a rendelés lezárásakor email-ben küldjük.